Στις παρουσίασεις μας αλλά και στις ενημερώσεις σας, λέμε συνέχεια ότι το προφίλ του ασθενή που απευθύνεστε έχει πλέον αλλάξει και ότι ζούμε στην εποχή της ταχύτητας. Έτσι λοιπόν, όταν έχουμε ερωτήματα ακόμη και στο διαδίκτυο θέλουμε άμεση απάντηση! Μέσα από την ιστοσελίδα σας αυτό πλέον μπορείτε να το εξασφαλίσετε με πλήθος εργαλείων όπως η ενσωμάτωση επικοινωνίας μέσω Facebook Messenger ή ακόμη και Chat.

To Google σας προσφέρει ένα δωρεάν εργαλείο το Google My Business, που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την καταχώριση του οδοντιατρείου σας στο διαδίκτυο.

Η βελτιστοποίηση του Google My Business δύναται να βοηθήσει την κατάταξη του οδοντιατρείου σας στις μηχανές αναζήτησης όταν ασθενείς (και φυσικά δυνητικοί ασθενείς) αναζητούν το αντικείμενο του οδοντιατρείου σας στο διαδίκτυο.

To Facebook αποτελεί ένα τέλειο εργαλείο για τη διατήρηση των ασθενών σας αλλά και τη ρύθμιση συστάσεων.

Αναμφίβολα, ως εργαλείο προβολής, το Facebook δίνει ένα θετικό μήνυμα για το οδοντιατρείο σας σε όλους τους δυνητικούς σας ασθενείς.

Ως το παλιότερο και πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook είναι αδιαμφισβήτητα ένα δυνατό εργαλείο marketing στο διαδίκτυο για το οδοντιατρείο σας. Για το λόγο αυτό και εμείς έχουμε συλλέξει ορισμένες συμβουλές και εφαρμογές που θα δώσουν στο οδοντιατρείο μια extra ώθηση marketing.